mikołaj 2024
896
post-template-default,single,single-post,postid-896,single-format-standard,bridge-core-2.3.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-22.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive

mikołaj 2024

REGULAMIN

ODBIORU PACZEK MIKOŁAJKOWYCH

W RAMACH IMPREZY PN. „MIKOŁAJKI W MODŁEJ”  06.12.2024.

Organizator:

Sołectwo  Modła

Stowarzyszenie OSP „Modła Nasz Dom”

  • Wymogi otrzymania paczki mikołajkowej:
    1. Dziecko uprawione do otrzymania paczki mikołajkowej musi spełniać łącznie następujące warunki:
    • stale zamieszkiwać na terenie wsi Modła,
    • być urodzone w okresie 01.01.2012 – 31.12.2023,
    • rodzice dziecka lub prawni opiekunowie muszą uiścić opłatę 40 zł od dziecka
      w terminie do 23.11.2024 u Sołtys wsi Modła.
  • 2. Każde dziecko spełniające warunki zawarte w punkcie 1 niniejszego regulaminu jest uprawnione do otrzymania tylko jednej paczki mikołajkowej.
  • Zasady przekazywania paczek Mikołajkowych:
    • Paczka zostanie dostarczona do domu dziecka przez Świętego Mikołaja oraz jego Elfy w dniu 6 grudnia 2024 r. w godzinach 1730-2030
    • Odbiór paczki mikołajkowej możliwy będzie również w terminie 7.12 – 9.12.2024r. u Sołtys wsi Modła, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
    • Paczki dla dzieci uprawnionych, nieodebrane w terminie wskazanym powyżej zostaną przeznaczone na inne cele związane z działalnością wsi Modła.
  • sołtys wsi Modła – Marzena Bury, tel. – 693 005 338
  • Ewentualne roszczenia co do zawartości paczek mikołajkowych nie będą uwzględniane przez organizatora.