08 Lis Mikołaj dla dzieci
REGULAMIN
ODBIORU PACZEK MIKOŁAJKOWYCH
W RAMACH IMPREZY PN. „MIKOŁAJKI W MODŁEJ” 06.12.2022.
Organizator:
Sołectwo Modła
Stowarzyszenie OSP „Modła Nasz Dom”.
Wymogi otrzymania paczki mikołajkowej:
- Dziecko uprawnione do otrzymania paczki mikołajkowej musi spełniać łacznie następujące warunki:
- stale zamieszkiwać na terenie wsi Modła,
- być urodzone w okresie 01.01.2010 – 31.12.2021,
- rodzice dziecka lub prawni opiekunowie muszą uiścić opłatę 40 zł od dziecka
w terminie do 18.11.2022 u Sołtys wsi Modła.
2. Każde dziecko spełniające warunki zawarte w punkcie 1 niniejszego regulaminu jest uprawnione do otrzymania tylko jednej paczki mikołajkowej.
|
Zasady przekazywania paczek Mikołajkowych - Paczka zostanie dostarczona przez Świętego Mikołaja oraz jego Elfy w dniu
6 grudnia 2022 r. w godzinach 1700-2000 - Odbiór paczki mikołajkowej możliwy będzie również w terminie 7.12 – 9.12.2022r. u Sołtys wsi Modła,
po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. - Paczki dla dzieci uprawnionych, nieodebrane w terminie wskazanym powyżej zostaną przeznaczone
na inne cele związane z działalnością wsi Modła.
Szczegółowych informacji nt. akcji udziela: - sołtys wsi Modła – Marzena Bury, tel. – 693 005 338
- Ewentualne roszczenia co do zawartości paczek mikołajkowych nie będą uwzględniane przez organizatora.