Mikołaj dla dzieci
716
post-template-default,single,single-post,postid-716,single-format-standard,bridge-core-2.3.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-22.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive

Mikołaj dla dzieci

REGULAMIN

ODBIORU PACZEK MIKOŁAJKOWYCH

W RAMACH IMPREZY PN. „MIKOŁAJKI W MODŁEJ”  06.12.2022.

Organizator:

Sołectwo  Modła
Stowarzyszenie OSP „Modła Nasz Dom”.

Wymogi otrzymania paczki mikołajkowej:

  1. Dziecko uprawnione do otrzymania paczki mikołajkowej musi spełniać łacznie następujące warunki:
  • stale zamieszkiwać na terenie wsi Modła,
  • być urodzone w okresie 01.01.2010 – 31.12.2021,
  • rodzice dziecka lub prawni opiekunowie muszą uiścić opłatę 40 zł od dziecka
    w terminie do 18.11.2022 u Sołtys wsi Modła.
    2. Każde dziecko spełniające warunki zawarte w punkcie 1 niniejszego regulaminu jest uprawnione do otrzymania tylko jednej paczki mikołajkowej.
    |
    Zasady przekazywania paczek Mikołajkowych
  • Paczka zostanie dostarczona przez Świętego Mikołaja oraz jego Elfy w dniu
    6 grudnia 2022 r. w godzinach 1700-2000
  • Odbiór paczki mikołajkowej możliwy będzie również w terminie 7.12 – 9.12.2022r. u Sołtys wsi Modła,
    po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
  • Paczki dla dzieci uprawnionych, nieodebrane w terminie wskazanym powyżej zostaną przeznaczone
    na inne cele związane z działalnością wsi Modła.

    Szczegółowych informacji nt. akcji udziela:
  • sołtys wsi Modła – Marzena Bury, tel. – 693 005 338

  • Ewentualne roszczenia co do zawartości paczek mikołajkowych nie będą uwzględniane przez organizatora.