
10 Lis mikołajki 2020
REGULAMIN
ODBIORU PACZEK MIKOŁAJKOWYCH
W RAMACH IMPREZY PN. „MIKOŁAJKI W MODŁEJ” 06.12.2020.
Organizator:
Sołectwo Modła
Stowarzyszenie OSP „Modła Nasz Dom”
- Wymogi otrzymania paczki mikołajkowej:
- Dziecko uprawione do otrzymania paczki mikołajkowej musi spełniać łącznie następujące warunki:
- stale zamieszkiwać na terenie wsi Modła,
- być urodzone w okresie 01.01.2007 – 01.12.2019,
- rodzice dziecka lub prawni opiekunowie muszą uiścić opłatę 30 zł od dziecka
w terminie do 20.11.2020 u organizatorów mikołajek.- Każde dziecko spełniające warunki zawarte w punkcie 1 niniejszego regulaminu jest uprawnione do otrzymania tylko jednej paczki mikołajkowej.
- Zasady przekazywania paczek Mikołajowych:
- Paczka zostanie dostarczona przez Świętego Mikołaja oraz jego Elfy w dniu 6 grudnia 2020 r. w godzinach 1500-1900
- Odbiór paczki mikołajkowej możliwy będzie również w terminie 7.12-20.12.2020r. u Sołtys wsi Modła, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
- Paczki dla dzieci uprawnionych, nieodebrane w terminie wskazanym powyżej zostaną przeznaczone na inne cele związane z działalnością wsi Modła.
- Rodzic lub opiekun prawny dziecka, które odbierze paczkę mikołajkową jest zobowiązany potwierdzić ten fakt podpisem w wykazie dzieci uprawnionych do odbioru paczki.
- Osoby do kontaktu:
- Szczegółowych informacji nt. akcji udzielają:
- sołtys wsi Modła – Marzena Bury, tel. – 693 005 338
- prezes Stowarzysz. OSP Modła Nasz Dom – Joanna Opiłowska, tel. – 606 839 037
- Ewentualne roszczenia co do zawartości paczek mikołajkowych nie będą uwzględniane przez organizatora.